TDK dolgozatok
Pipics János: Petrus Peregrinus a mágnességtan atyja
[Berzsenyi Dániel Tanárképző Kar TDK dolgozat, Kari II. díj, 2020, OTDK (FIFÖMA) I. díj, 2021]
Simon Tamás (középiskolás): A bolygók körüli holdak számának meghatározásáról
[Fizika TDK dolgozat, Kari II. díj, 2020]
Ernyey Dániel: COMIC-CON a fizikaórán. Képregények felhasználása a modern fizika tanításában, online oktatásban is.
[Fizika TDK dolgozat, Kari I. díj, 2020, OTDK (FIFÖMA) III. Díj, 2021]
Tóth Ábel (középiskolás): Lépcsőn pattogó labda vizsgálata
[Fizika TDK dolgozat, Junior I. Díj, 2019, OTDK (FIFÖMA) Különdíj, 2021]
a dolgozatból készült cikk: Á. L Tóth and T. Tél, Ball bouncing down rounded edge stairs: chaotic but tricky, European Journal of Physics 42 (2021) 035004 (21pp)
Tóth Kristóf: Kvantummechanika középiskolában
[Fizika TDK dolgozat, Kari I. Díj, 2019, OTDK (FIFÖMA) II. Díj, 2021, a Doktoranduszok Országos Szövetségének különdíja, valamint Social Media Díj]
Vörös Attila: Az óceáni szállítószalag laboratóriumi modellezése
[Fizika TDK dolgozat, Kari I. Díj, 2019, OTDK (FIFÖMA) Különdíj, 2021]
Varga Szabolcs: Kinematikai fogalmak bevezetése a középiskolában interaktív módszerek alkalmazásával
[Fizika TDK dolgozat, Kari II. Díj, 2019]
Tóth Kristóf: Nehézségi erő középiskolában. Egy rossz szokás vagy hasznos hagyaték?
[Fizika TDK dolgozat, Kari Különdíj, 2019]
Szabó Róbert: A hő középiskolai értelmezésének módszertani kérdései
[Tantárgypedagógiai és Oktatástechnológia TDK dolgozat, Kari I. díj, 2018, OTDK (Tanításmódszertan) II. Díj, 2019]
Borszuk Adrienn: Mit üzen Ottlik Géza a fizikatanároknak A Valencia-rejtély című művében? Tantárgyközi integráció a mű kapcsán
[Tantárgypedagógiai és Oktatástechnológia TDK dolgozat, Kari II. díj, ELTE TTK Tudományos Diákköri Tanács Különdíj, 2018]
Tóth Kristóf: Határozottság a határozatlanságban. Miért tanuljunk kvantummechanikát fizikatanár-szakos hallgatóként?
[Tantárgypedagógiai és Oktatástechnológia TDK dolgozat, Kari II. díj, 2018]
Kiss Mária Dominika (középiskolás): Világjáró hamufelhők Interaktív oktatási anyag középiskolásoknak a légköri szennyeződésterjedés szemléltetésére
[Tantárgypedagógiai és Oktatástechnológia TDK dolgozat, Kari II. díj, ELTE TTK Tantárgypedagógiai és Oktatástechnikai TDK Különdíj, 2018]
Szabó Róbert: A fizika tanításának története a Kalocsai Jézus-Társasági Intézetben a kezdetektől az első világháború befejezéséig
[Történelem TDK dolgozat, ELTE Társadalomtudományi Kar Különdíj, 2018]
a dolgozatból készült cikk: Szabó Róbert: A Kalocsai Érseki Főgimnázium röntgenlaboratóriuma és első világháborús szerepvállalása, Fizikai Szemle 2019/3, 102-107.
Pesthy Sándor Gergely: A mechatronika alapjainak projekt alapú oktatási lehetőségei általános tantervű középiskolai osztályokban
[Tantárgypedagógiai és Oktatástechnológia TDK dolgozat, Kari I. díj, 2017]
Szabó Róbert: Pályán az ágyúgolyó. Az ágyúlövedék fizikája módszertani szemmel
[Tantárgypedagógiai és Oktatástechnológia TDK dolgozat, Kari II. díj, 2016; OTDK (Tanításmódszertan) Különdíj, 2017]
a dolgozatból készült cikk: Szabó Róbert: Történelmi szimuláció, A távolsági ágyúzás fizikája, Fizikai Szemle 2018/2, 60-65
Szabó Róbert: Csernobil fizikája. In memoriam: a modern Pompeii (1986-2016)
[Tantárgypedagógiai és Oktatástechnológia TDK dolgozat, Kari II. díj, 2016]
a dolgozatból készült cikk: Szabó Róbert: Csernobil és Paks a tananyagban, Tévhitek és szakmódszertan, Természet Világa, 2018/9, 394-397
Tájékoztatásként:
TDK konferencián benyújtott és előadáson ismertetett dolgozat beadható szakdolgozatként, ha egyébként a szakdolgozattal szemben támasztott követelményeknek megfelel. A dolgozatnak eleget kell tennie a TKK által megfogalmazott feltételeknek.
Tweet