Fizikatanár-képzés

Schnider Dorottya

Elérhetőség:

schniderdorottya@gmail.com

 

Rövid bemutatkozás:

Angol nyelv és kultúra – fizika szakos középiskolai tanárként végeztem az ELTE-n. Jelenleg általános és középiskolás diákoknak tanítok fizikát a Budapesti Fazekas Mihály Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban az alapoktól az egészen magas szintig. Tanításom során törekszem a kreatív szakmai légkör kialakítására. Olyan módszereket alkalmazok, amelyek aktívan bevonják a diákokat az órai munkába, saját tanulási folyamataikba, valamint problémaorientált módon ösztönzik őket az egymással való kommunikációra és együttműködésre. 2020 óta a Fizika Doktori Iskola Fizika Tanítása Programban kutatok, doktori kutatásomban vizsgálom a más területeken – idegen nyelvek és informatika – sikeresnek vélt oktatási módszerek fizikaoktatásban történő alkalmazási lehetőségeit, a diákok fizikatudására és fizika iránti attitűdjére gyakorolt hatását. A fizika iránti kedveltségi mutató pozitív irányba való kimozdítása érdekében jógyakorlatokat keresek és dolgozok ki. Egyetemi óráimon fontosnak tartom, hogy a hallgatóknak olyan ötleteket adjak a kezébe, amelyekkel fizikatanárként sikeresen megállhatják a helyüket a jövő iskolájában.


Schnider Dorottya

Elérhetőség:

schniderdorottya@gmail.com

 

Rövid bemutatkozás:

Angol nyelv és kultúra – fizika szakos középiskolai tanárként végeztem az ELTE-n. Jelenleg általános és középiskolás diákoknak tanítok fizikát a Budapesti Fazekas Mihály Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban az alapoktól az egészen magas szintig. Tanításom során törekszem a kreatív szakmai légkör kialakítására. Olyan módszereket alkalmazok, amelyek aktívan bevonják a diákokat az órai munkába, saját tanulási folyamataikba, valamint problémaorientált módon ösztönzik őket az egymással való kommunikációra és együttműködésre. 2020 óta a Fizika Doktori Iskola Fizika Tanítása Programban kutatok, doktori kutatásomban vizsgálom a más területeken – idegen nyelvek és informatika – sikeresnek vélt oktatási módszerek fizikaoktatásban történő alkalmazási lehetőségeit, a diákok fizikatudására és fizika iránti attitűdjére gyakorolt hatását. A fizika iránti kedveltségi mutató pozitív irányba való kimozdítása érdekében jógyakorlatokat keresek és dolgozok ki. Egyetemi óráimon fontosnak tartom, hogy a hallgatóknak olyan ötleteket adjak a kezébe, amelyekkel fizikatanárként sikeresen megállhatják a helyüket a jövő iskolájában.