Fizikatanár-képzés

Kutatási terv

Kutatócsoportunk (mely 2022-ben alakult) arra keresi a választ, hogyan lehet hatékonyan fizikai tartalmakat tanítani a 21. század iskolájában. Munkánk két nagy témakör köré összpontosul:

  1. Digitális és cselekvésközpontú fizikatanulás. A cselekvésközpontú fizikaóra célja, hogy a megszerzett tudást tevékenységalapú gyakorlással mélyítse el, így támogatva az ismeretek rögzítését és elsajátítását, valamint a készségfejlesztést. A projekt során Arduino vezérelt szenzorok fizikaórai felhasználását, valamint a tanulási napló módszerének hatását kutatjuk.
  2. Fizikatanítás mesterséges intelligencia felhasználásával. Célunk egy olyan szoftver fejlesztése és tesztelése nagymintás kísérlettel, mely a gépi tanulás segítségével tud egyéni gyakorlási utakat kínálni a diákoknak a fejlesztő hatás maximalizálása mellett.

Kutatási terv


Kutatási terv

Kutatócsoportunk (mely 2022-ben alakult) arra keresi a választ, hogyan lehet hatékonyan fizikai tartalmakat tanítani a 21. század iskolájában. Munkánk két nagy témakör köré összpontosul:

  1. Digitális és cselekvésközpontú fizikatanulás. A cselekvésközpontú fizikaóra célja, hogy a megszerzett tudást tevékenységalapú gyakorlással mélyítse el, így támogatva az ismeretek rögzítését és elsajátítását, valamint a készségfejlesztést. A projekt során Arduino vezérelt szenzorok fizikaórai felhasználását, valamint a tanulási napló módszerének hatását kutatjuk.
  2. Fizikatanítás mesterséges intelligencia felhasználásával. Célunk egy olyan szoftver fejlesztése és tesztelése nagymintás kísérlettel, mely a gépi tanulás segítségével tud egyéni gyakorlási utakat kínálni a diákoknak a fejlesztő hatás maximalizálása mellett.

Kutatási terv